خدمات پس از فروش

 خدمات پس از فروش 

شرکت رسا کیوسک شامل دو قسمت می باشد. ما در رسا معتقدیم که فروش آغاز یک ارتباط است که این مهم باعث آگاه کردن مشتریان از مرغوبیت کالای خود و همچنین جلب مشتریان بیشترورسا کیوسک تضمین میدهند که تا مدت معینى خدمات پس از فروش مانند راه اندازی و تعمیر و تعویض قطعات یدکى کالای فروخته شده را بدون اخذ مبلغى از خریدار برعهده بگیرند.

  یک سال گرانتی محصولات

 .در طول این یک سال تمامی خدمات شرکت به خریدارن محصولات شرکت طبق ضوابط مدرج در کارت گرانتی دستگاه محصولات می باشد.برای مشاهد به صفحه شرایط گرانتی مراجعه نماید.

پنج سال وارانتی 

تمامی خدماتی که در دورۀ گارانتی به مشتری ارائه میدادیم را  در دورۀ وارانتی نیز انجام میدهسم  و تفاوت آن با گارانتی آن است که در دورۀ وارانتی، هزینۀ خدمات انجام شده توسط مشتری پرداخت مى شود و در ازایآن مشتری مى تواند از فضای تعمیرگاه، ابزار مخصوص و دانش فنی موجود در شرکت استفاده نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین 6 سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات و سرویس  می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین محصولات ، مناسبترین فرد جهت تعمیر کلا ها  انتخاب میشوند.

گارانتی خدمات

کاراباما بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های کاراباما در قالب شهرهای کشور حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه های منصفانه در روره وارنتی

در زمان وارانتی تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر خدمات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.